Jesteśmy
częścią

Case study

10 szkoleń QA dla Grupy TAURON

Klient

Statystyki

  • 70

    Uczestników projektu

  • 10

    Przeprowadzonych szkoleń

  • 14

    lat doświadczenia trenera

O Kliencie

TAURON Obsługa Klienta jest spółką należącą do Grupy TAURON. Podstawą działalności Grupy jest sprzedaż energii elektrycznej klientom indywidualnym, małym i średnim przedsiębiorstwom, klientom biznesowym oraz instytucjonalnym. Natomiast Jednostka Biznesowa TAURON Obsługa Klienta dostarcza usługi teleinformatyczne, informatyczne , kadrowo-płacowe, finansowo-księgowe oraz obsługę Klienta zewnętrznego.

Wyzwanie

  • przeprowadzenie szczegółowego audytu procesów QA w organizacji,

  • ustrukturyzowanie wiedzy uczestników warsztatu,

  • poszerzenie spojrzenia na proces testowy w kontekście całej działalności firmy,

  • usprawnienie komunikacji z klientami wewnętrznymi jak i zewnętrznymi dostawcami,

  • zredukowanie nadmiernego czasu poświęconego na code review

Proces

Przyjrzeliśmy się bliżej pracy zatrudnionych w firmie testerów, którzy posiadają ogromną wiedzę na temat systemów i aplikacji. W trakcie kilku spotkań poznaliśmy specyfikę ich pracy oraz wyzwania z jakim na co dzień się mierzą. Na tej podstawie, przy wspólnym zaangażowaniu obu stron, stworzyliśmy dedykowany projekt szkoleniowy. Aby ułatwić ich codzienną pracę, poprawić komunikację z Biznesem oraz usprawnić procesy zrealizowaliśmy cykl 10 szkoleń w obszarach: Cyklu życia procesu testowego Komunikacji pomiędzy testerami a Biznesem Tworzenia scenariuszy testowych Testów akceptacyjnych Zarządzania wymaganiami

 

 

 

Rezultaty

Wszystkie szkolenia realizowane w ramach projektu prowadził Patryk Ostrowski. Nasz trener z 14 letnim doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń i testowaniu. Dzięki swojej praktycznej wiedzy zdobytej na polu zawodowym, prowadzone przez niego szkolenia były wzbogacone o case study oraz najlepsze praktyki stosowane na rynku. Pod okiem Patryka Ostrowskiego 70 uczestników projektu mogło lepiej poznać zagadnienia związane z testowaniem oprogramowania. Zaangażowanie kursantów oraz chęć poszerzania wiedzy była tak duża, że projekt jest kontynuowany i poszerzany o kolejne obszary QA.